Trendslator informeert en inspireert bedrijven die willen inspelen op veranderend consumentengedrag. Trendwatchers bij Trendslator doen in de vorm van MOOD© continu onderzoek naar de stemming in de markt, bij de consument en in de maatschappij. Het onderzoeken en vertalen van trends is een voorwaarde voor succesvolle innovatie en creatie. Trendslator werkt voor allerlei organisaties en merken die onderhevig zijn aan trends, de tijdgeest en veranderingen in levensstijl.
Trends vertalen
Trendslator gebruikt trends bij het ontwikkelen van een visie op de toekomst. Maatschappelijke ontwikkelingen en trends in consumentengedrag worden vertaald naar marktgerichte adviezen waarbij analytische en creatieve methodes aan elkaar gekoppeld worden. Het bureau biedt een denkkader bij strategie- en conceptontwikkeling en stemt de identiteit van bedrijven en de mentaliteit van consumenten op elkaar af. Trendslator ontwikkelt en gebruikt daarbij trendinstrumenten en vertaalmethodes, zoals de Futuring-methode en Brand in Time. Futuring® staat voor het ontwikkelen van een visie op de toekomst. Brand in Time® is het vertalen van trends naar merken.
Meer informatie: zie www.trendslator.nl