Hier vindt u de meest recente marketing- en merkmodellen die onlangs verschenen zijn in de wetenschap. De modellen zijn 'vertaald' in begrijpelijke en toegankelijke kennis zodanig dat het direct te gebruiken is in de praktijk. De selectie modellen geeft u nieuwe inzichten en meer houvast bij het bereiken van uw merk- en communicatie doelstellingen. Klik hier voor de volledige selectie branding modellen.
Hier vindt u diverse wetenschappelijke onderzoeksartikelen op het gebied van brand management. De selectie is vrij toegankelijk en afkomstig van toonaangevende journals. De selectie is artikelen is samengesteld op basis van relevantie en toepasbaarheid en is bedoeld voor diegenen die zich verder willen verdiepen in hetgeen dat onderzocht is.
Hier vindt u alle artikelen die vanaf 2010 tot nu zijn verschenen. De artikelen zijn samengesteld op basis van state-of-the-art wetenschappelijke bladen op het gebied van brand management en strategie. NIBAA heeft deze vaak vrij uitvoerige en complexe merkliteratuur opgepakt en 'vertaald' naar toepasbare en toegankelijke merkkennis.
Hier is het zogenoemde 'Marketing Lexicon' voor u opgenomen. Hier vindt u diverse marketingbegrippen die u wellicht verder kunnen helpen in de wirwar van marketing- en brandingtermen. We hebben gemeend de belangrijkste begrippen te selecteren en hier de bijbehorende omschrijvingen bij te zoeken.