Joris van Zoelen

Oprichter van Synergie in 1995 en gespecialiseerd in identiteits- en merkstrategie. Helpt organisaties de eigen identiteit te (her-)ontdekken en in te zetten voor duurzame ontwikkeling en groei. Ondersteunt merkenbouwers, CEO’s, CMO’s en ondernemers om te denken en handelen vanuit hun identiteit en kracht, organisaties om te denken en handelen vanuit hun identiteit en kracht, organisaties merken te worden in een wereld die steeds meer zoekt, processen en structuren in te richten die dit ondersteunen. Joris is gespecialiseerd in _breakthrough en blue ocean strategy_. Hij vecht elke dag voor het recht van individuen en organisaties om zichzelf te mogen zijn en gelooft dat de authentieke betekenis van elke organisatie de basis is van succes en continuïteit. Ontwikkelde de wetten van eenvoud, logica en impact. Joris is voorzitter van het Marketing Executive Center, spreker en publicist.

Vertrouwd door meer dan 5.000 toonaangevende bedrijven
Over NIBAAOpleidingslocatiesContact
Introcursus Branding
10
Algemene voorwaardenPrivacy Policy
Alle rechten voorbehouden. © 2021.
Privacy beleid
crossmenu