jan heuvelHeuvel (1959) is specialist in positionering en propositie-ontwikkeling. Hij is partner in brand innovation adviesbureau Heuveldeboer.com, dat merken helpt onweerstaanbaar te worden.  Mede-oprichter en -eigenaar van het zeer snel groeiende verzekeringsmerk Onna-onna. Een verzekeraar die als geen ander probeert het ontastbare tastbaar te maken door de menselijkheid in verzekeringen te brengen en door design. Was market manager en strateeg bij AEGON, kwalitatief marktonderzoeker bij IPM, expert consultant strategische innovatie bij VODW Marketing en nu in totaal 14 jaar ondernemer. Ruime internationale ervaring, startte als ondernemer in Parijs, later ook in China.  Auteur van het boek Dienstenmarketing en van artikelen over strategische innovatie, marketing en design.  Ervaren spreker en trainer.  Gastdocent Universiteit Njmegen en Hogeschool Leiden. Richt zich op het ontwikkelen van baanbrekende, 100% strategisch relevante marktproposities voor recentelijk organisaties als AEGON, Achmea, Independer en Terre des Hommes.