Docenten

NIBAA Institute werkt met ervaren professionals, hoogleraren en vakdocenten. Onze docenten hebben zowel theoretische kennis, didactische vaardigheden als ruime praktijkervaring. Een selectie vind u  hieronder.


huber jaspersHuber Jaspers.  I have over 20 years experience in branding and design for local and international clients. Especially in creating corporate identities for leading companies. And I'm still learning! Emotional brands make strong personalities. I believe in the power of genuine brands. My objective is to give brands a distinctive and remarkable look, a visual and verbal story that inspires, motivates and is meant to stay. Specialties: brand strategy, concept development, design, identity management, house style, corporate communication.


monday michielMichiel Maandag. Michiel is internationaal merkadviseur. Hij werkt wereldwijd aan positionering, in-company activatie en het optimaliseren van merkarchitectuur & portfolio. Michiel is strategisch in het maken van de juiste beslissingen en praktisch in het doorvertalen naar oplossingen in de organisatie. Als auteur van ‘Het enige boek over merken dat je nodig hebt’  maakt hij moeilijke dingen makkelijk.  Zijn kernwaarden zijn: no-nonsense, methodical, sound en optimistic.


martijn artsMartijn Arts richt halverwege de jaren negentig,  tijdens zijn studie Industrieel Ontwerpen aan de Technische Universiteit Delft, het Internetbedrijf Zappwerk op. Na 10 jaar succes in Delft wordt Zappwerk volledig onderdeel van Total Identity Group te Amsterdam en verandert de naam in Total Active Media. Martijn Arts is nu directeur van deze nieuwe organisatie. Binnen Total Identity adviseert Total Active Media in online strategieën, werkt deze uit in ontwerp en realiseert op basis hiervan (online) communicatieve oplossingen die gebruikmaken van de interactieve media.


Paul BlokPaul Blok. Als ‘gewone’ consument merkt Paul dat zijn mediagebruik geleidelijk aan verandert. Dit perspectief van de consument staat centraal in zijn werk. Blok is afgestudeerd Communicatie-wetenschapper aan de Universiteit van Amsterdam. Daarna heeft hij zo’n anderhalf jaar bij een klein bedrijf veel over IT geleerd: een waardevolle aanvulling op zijn kennis. In 1997 startte Blok bij Albert Heijn op de afdeling Consumentenonderzoek. Vanaf begin 2001 heeft hij mogen werken aan www.ah.nl. Eerst als contentmanager, later als Manager Internet.


Leo van Sister is managing partner bij BrandFuel, Energizing Brands! Een strategische adviesbureau in Amsterdam. Van Sister heeft ruim 20 jaar marketing en management ervaring in senior functies bij o.a. Friesland Foods, Douwe Egberts/van Nelle, Zuivelbureau e.a. Sinds 12 jaar is hij strategie consultant en adviseert vele bedrijven en organisaties in FMCG, BtoB, BtoC, financieel etc. Daarnaast is hij docent bij verschillende opleidingen en organiseert hij speciale marketing inspiratie reizen zoals BrandFuel24 en Retail Shock.


erik schoppen.Erik Schoppen is autoriteit op het gebied van merkpositionering. Hij ontwikkelde de Build-Bridge-Bond®-methodiek voor strategische brand management- en design managementvraagstukken waarin ook merkperceptie, merkemotie, merkbeleving en merkinteractie een rol spelen. Daarnaast is hij (mede)bewerker/auteur van Strategisch merkenmanagement en als docent verbonden aan diverse instituten.


Majorie Dijkstal werkt als zelfstandig merkstrateeg en heeft als specialisatie merkwaardenstrategie, merkarchitectuur en internal branding. Majorie is in 2007 toegetreden tot de Raad van Advies van SWOCC. Majorie heeft arbeids- en organisatiepsychologie gestudeerd aan de UvA. Op dit moment is zij bezig met het afronden van haar master klinische psychologie aan dezelfde universiteit met de intentie om zowel mensen als merken op de bank te hebben.


guido-stompfGuido Stompff completed a master degree from the faculty of Industrial Design, TU Delft. After working for two small design offices he became part of the design team of Océ Technologies. The focus of the department is on the product experience in the widest sense. Oce has a long design history and an acclaimed reputation, resulting in numerous inter- national design awards.


lode broekmanLode Broekman is een resultaatgerichte adviseur met meer dan 20 jaar werkervaring in (online) marketing en communicatie. Hij heeft een voorliefde voor het vertalen van een concept naar de markt via interactieve marketing, campagnemanagement en CRM.  Daarnaast houdt hij presentaties over Internet Marketing Strategie, schrijft hij op weblogs als Marketingfacts en verzorgt hij diverse cursussen.


Inschrijven voor opleiding

Download Brochure


Vertrouwd door meer dan 5.000 toonaangevende bedrijven
Over NIBAAOpleidingslocatiesContact
Introcursus Branding
10
Algemene voorwaardenPrivacy Policy
Alle rechten voorbehouden. © 2021.
Privacy beleid
crossmenu