€1,890.00
De weg naar klantgerichtheid is niet altijd gemakkelijk. Een betere marktfocus vraagt om verandering van gevestigde structuren en culturen. Maar veranderingen worden door mensen vaak als bedreigend ervaren. Transformatie naar meer klantgerichtheid is echter noodzakelijk om succesvol te kunnen zijn en te blijven. Klantgerichtheid biedt namelijk een fraai uitzicht op meer rendement en grotere continuïteit. Om een klantgerichte organisatie te worden, is klantgericht leiderschap cruciaal. Klantgerichtheid moet verankerd zijn in het leiderschap van de organisatie om houdbare, langetermijnresultaten te kunnen boeken. De opleiding ‘Customer leadership verschaft u de noodzakelijke conceptuele kennis én inzichten om uw merk richting ‘customer leadership’ te bewegen. Vragen die centraal staan, zijn:
De opleiding ‘Customer Leadership’ brengt verdieping aan op uw bestaande kennis en reikt u nieuwe inzichten en perspectieven aan over customer managementbeleid en de principes van customer leadership. Verder leert het u hoe u deze inzichten, kunt toepassen in uw eigen bedrijf en hoe u deze kennis kunt vormgeven in een strategisch plan van aanpak wat daad- werkelijk geïmplementeerd kan worden. U rond de opleiding af met een ‘brand journey’ bij een best-of-class bedrijf waar u getuige bent van een succesvolle customer leadership-implementatie.
De opleiding ‘Customer Leadership’ bestaat uit de volgende vier blokken: business strategy, klantperspectieven en concepting (college een en twee). Cultuur, verander- management en customer leadership issues (college drie en vier). Customer leadership, klantwaarde, en customer (experience) management (college vijf en zes). Brand Journey en schrijven van een strategisch customer managementplan (college zeven en acht). Voor een nadere uiteenzetting van de colleges, kunt u contact met ons opnemen.
De opleiding ‘Customer Leadership’ is bedoeld voor customer service managers, contactcenter managers, crm-managers, customer experience managers, business development managers, strategen, marketing managers, brand managers, productmanagers, adviseurs, algemeen managers, commercieel directeuren en/of managers die verantwoordelijk zijn voor het commerciële beleid in organisaties. U beschikt over een aantal jaren werkervaring en u bezit minimaal een HBO werk- en denkniveau. U wilt uw huidige kennis verbreden en wilt deze graag toepassen in de praktijk.
Onze docenten zijn bedreven in vraagstukken op het gebied van customer management, merkenbeleid en leadership. Onze docenten verzorgen vanuit zowel theorie als praktijk hun colleges. Alle docenten in de opleiding zijn ervaren professionals, hoogleraar en/of vakdocent. Klik hier voor een overzicht van het docentencorps.
Aanmelden kan op de locaties: Amsterdam, Arnhem, Assen, Breda, Den Bosch, Eindhoven, Enschede, Emmen, Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Middelburg, Rotterdam, Utrecht, Venlo of Zwolle. De reguliere colleges worden gegeven van 15.00 uur tot 21.00 uur op een donderdag. Via deze link vindt u alle collegedata behorende bij deze opleiding. Mocht u op een bepaalde datum niet kunnen: gemiste colleges kunnen te allen tijde worden ingehaald middels e-learning (dit zijn video-opnames van een recente klassikale opleiding, voorzien van slides en geluid). Dit biedt u extra flexibiliteit.
Het collegegeld voor de opleiding Customer Leadership bedraagt € 1.890,- (ex-BTW). Dit bedrag is inclusief colleges, cursusmateriaal en literatuur. Cateringkosten en eventuele verblijfkosten zijn hierin niet meegenomen. De opleiding start vier keer per jaar: in januari, maart, mei en oktober.
Wilt u zich inschrijven voor de opleiding Customer Leadership? Dat kan via deze link. Indien u nog vragen heeft en/ of een voorlopige reservering wilt maken, dan verzoeken we u deze naar ons te mailen op contact@nibaa.nl.