Branding & Customer Experience Management

In het kort:

Prijs:

1,790.00

inclusief colleges, cursusmateriaal en literatuur
Duur:
3 dagen
Interessegebied:
Brand ManagementCustomer Management
Locaties:
AmsterdamArnhemAssenBredaDen BoschEindhovenEmmenEnschedeGroningenLeeuwardenMaastrichtMiddelburgRotterdamUtrechtVenloZwolle

Inleiding

Om de hedendaagse consument voor je te winnen is een consistente merkervaring nodig, ongeacht het kanaal. Door je te verplaatsen in het oriëntatie- en aankoopproces van je klant, dit goed te analyseren en je touchpoints hier op aan te passen, kun je het aankoopproces aanzienlijk verbeteren. Deze leergang helpt u bij het opzetten van een goede brand & customer experience strategie. De volgende vragen staan hierbij centraal: Hoe vertaal je insights uit de customer journey map naar de praktijk? Hoe geef je uitvoering aan de CEM-strategie? Hoe kun je de merkervaring in lijn brengen met de verwachtingen? Op welke wijze krijg je grip op de relevante KPI’s? Welke rol spelen multichannel en branding bij de totstandkoming van de customer experience?

Learnings 

De leergang Branding & Customer Experience Management reikt u nieuwe inzichten en kennis aan. Leert u actief aan de hand van concrete praktijkcases het geleerde te implementeren en er direct mee aan de slag te gaan. Brengt verdieping aan op uw bestaande kennis en brengt u nieuwe vaardigheden bij over de implementatie van een content marketing strategie. Leert u hoe u uw plannen daadwerkelijk geïmplementeerd kunt krijgen en laat u aan de hand van een bedrijfsbezoek zien hoe het eindresultaat eruit kan zien  van een succesvolle implementatie.

Onderwerpen

De leergang Branding & Customer Experience Manage- ment bestaat uit de volgende vier blokken: Strategie, Branding & Positioneren (college een en twee). Online brand experience en social media, cases en opdrachten (college drie en vier).  Branding & customer experience management.  (college vijf en zes) – Bedrijfsbezoek (college zeven). Klik hier voor een nadere uiteenzetting van de colleges.

Doelgroep

De leergang Branding & Customer Experience Management is bedoeld voor (senior) marketeers, brand managers, communicatie managers, strategen, adviseurs, product managers, business developers, commercieel directeuren en/of managers  die verantwoordelijk zijn voor het commerciële beleid in organisaties. U beschikt over een aantal jaren werkervaring en u bezit minimaal een HBO werk- en denkniveau. U wilt uw huidige kennis verbreden en wilt deze graag toepassen in de praktijk.

Action learning

Tijdens de opleiding gaat u actief in groepen aan de slag op basis van diverse cases en opdrachten. U werkt hierbij aan het opstellen van een brand & customer experience strategie voor bekende merken als Achmea of Ikea. U leert in groepen de theorie actief toe te passen en krijgt feedback van docenten die deze opdracht destijds zelf hebben geïmplementeerd bij hun opdrachtgever. Verder leert u enorm veel van uw mede-studiegenoten die vaak vanuit diverse functies, branches en achtergronden te maken hebben met dezelfde problematiek.

Docenten

Onze docenten zijn bedreven in vraagstukken op het gebied van branding, marketingstrategie en customer experience. Onze docenten verzorgen vanuit zowel theorie als praktijk hun colleges. Alle docenten in de opleiding zijn ervaren professionals, hoogleraar en/of vakdocent. Klik hier voor een overzicht van het docentencorps.

Data en locaties

Aanmelden kan op de locaties: Amsterdam, Arnhem, Assen, Breda, Den Bosch, Eindhoven, Enschede, Emmen, Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Middelburg, Rotterdam, Utrecht, Venlo of Zwolle. De reguliere colleges worden gegeven van 15.00 uur tot 21.00 uur op een donderdag. Via deze link vindt u alle collegedata behorende bij deze opleiding. Mocht u op een bepaalde datum niet kunnen: gemiste colleges kunnen te allen tijde worden ingehaald middels e-learning (dit zijn video-opnames van een recente klassikale opleiding, voorzien van slides en geluid). Dit biedt u extra flexibiliteit.

Kosten

Het collegegeld voor de opleiding Branding & Customer Experience Management bedraagt € 1.790,- (ex-BTW).  Dit bedrag is inclusief colleges, cursusmateriaal en literatuur. Cateringkosten en eventuele verblijfkosten zijn hierin niet meegenomen. De opleiding start vier keer per jaar: in januari, maart, mei en oktober.

Aanmelden

Wilt u zich inschrijven voor de praktijkopleiding Branding & Customer Experience Management? Dat kan via deze link. Indien u nog vragen heeft en/ of een voorlopige reservering wilt maken, dan verzoeken we u deze naar ons te mailen op contact@nibaa.nl.

Gerelateerde opleidingen

Veelgestelde vragen

Wat kost de opleiding Branding & Customer Experience Management?
Het kost eenmalig € 1.790,00 om de opleiding Branding & Customer Experience Management te volgen. Dit bedrag wordt in een keer in rekening gebracht. U ontvangt voor aanvang van de opleiding een factuur van NIBAA Institute. Is het niet mogelijk om het gehele bedrag in een keer te betalen dan kun je hier kijken naar onze betalingsregeling.
Zijn de opleidingskosten aftrekbaar van de belasting?
Ja, de opleidingskosten zijn aftrekbaar van de belasting. bekijk hier onze uitleg over studiekosten aftrekken van de belasting.
Hoe lang duurt de opleiding Branding & Customer Experience Management?
De opleiding Branding & Customer Experience Management duurt 3 dagen
Vertrouwd door meer dan 5.000 toonaangevende bedrijven
Over NIBAAOpleidingslocatiesContact
Introcursus Branding
10
Algemene voorwaardenPrivacy Policy
Alle rechten voorbehouden. © 2021.
Privacy beleid
crossmenu