Tijdsinvestering – De MBA Brand Management heeft een doorlopptijd van 1 jaar. U hoeft de opleiding echter niet strikt binnen 1 jaar af te ronden. U heeft hier in principe 3 jaar de tijd voor. De zes afzonderlijke modules zijn apart te volgen. De 47 colleges vinden plaats van 15.00 tot 21.00 uur (gemiddeld eens per twee weken). Naast de colleges moet u voor zelfstudie ongeveer twee tot drie uur per collegedag reserveren.

Financiële investering – De investering voor de MBA Brand Management is € 18.500-. Hierin zijn opgenomen € 12.500- aan cursusgeld, € 1.200,- aan studiemateriaal, € 1.250,- aan studiebegeleiding en examinering, € 1.450,- aan vluchten en overnachtingen (internationale module ) en € 2.100,- aan locatie- en arrangementskosten.  U kunt het opleidingsbedrag in een keer of in delen voldoen. Hiervoor zijn financiële afspraken te maken met NIBAA Institute. Bedrijven kunnen de kosten van deze opleiding overigens als zakelijke kosten opvoeren. Voor particulieren geldt een maximale aftrek van € 15.000,- met een drempel van € 250,-. Voor meer informatie over financiële en fiscale zaken hierover: klik hier.

Rendement – Met de vernieuwde MBA Brand Management wordt aan de bedrijfskundige en merkstrategische kennis die u reeds heeft, nieuwe betekenis toegevoegd. Op academisch niveau wordt u gestimuleerd om nieuwe inzichten en bekwaamheden te ontwikkelen waarmee u merk- en organisatievraagstukken goed kunt beantwoorden. Hiermee levert u een waardevolle bijdrage aan het strategisch en operationeel management. Eveneens wordt uw leiderschapsrol tot een hoger niveau gebracht. Hiernaast levert de MBA Brand Management u een waardevol professioneel netwerk op en het MBA-diploma MOB (Master of Branding).