Prijs:
€1,790.00
inclusief colleges, cursusmateriaal en literatuur
Interessegebied:
Brand Management
Locaties:
Amsterdam, Arnhem, Assen,
Breda, Den Bosch, Eindhoven,
Emmen, Enschede, Groningen,
Leeuwarden, Maastricht, Middelburg,
Rotterdam, Utrecht, Venlo, Zwolle
Tactisch Brand Management studeren in
Drachten, maar wat is het? Een merkimplementatie omvat meer dan alleen het veranderen van de merkdragers. Om een geslaagde ‘Living the Brand’ transitie te realiseren, dient er vanuit een collectieve kracht nieuwe (en structurele) invulling gegeven te worden aan de merkbeleving. Maar hoe kunt u dit nu bewerkstelligen? Hoe kan er een (merk) verandering tot stand worden gebracht die zowel omarmd wordt door de stakeholders en ook nog eens goed geborgd wordt in uw bedrijfsprocessen? Dit leert u tijdens deze opleiding. Vragen die centraal staan, zijn: Hoe kan ik de organisatie gereed maken voor implementatie van de merkstrategie? Hoe kan ik het merk in alle geledingen van de organisatie inbrengen? Welke (verander) tactieken kan ik gebruiken om interne weerstand te overwinnen? Hoe kan ik de
merkidentiteit borgen en consistent houden over een langere periode?
Tijdens deze opleiding leert u hoe u uw bedrijf voorbereid op de invoering van een brand strategy. Er wordt nieuwe kennis opgedaan over gedragsverandering, change management, internal branding en leiderschap. U krijgt verder tools en instrumenten aangereikt waarmee u (tactische) veranderingen sneller en beter kunt implementeren. Tijdens deze opleiding leert u tevens hoe u de merkidentiteit in alle geledingen van de organisatie kunt inbrengen en hoe u deze consistent kunt houden. Daarnaast leert u ook hoe u de nieuwe merkprocessen kunt borgen in de organisatie.
De opleiding Tactisch Brand Management bestaat uit de volgende vier blokken:
Merkconsistentie creëren en bewaken (college 1 en 2) – Bedrijfsbezoek (college 3) – Verandertactieken en internal branding (college 4 en 5) – Brand engagement en Living the Brand (college 6 en 7). Voor een nadere uiteenzetting van de colleges, kunt u contact met ons opnemen.
De opleiding Tactisch Brand Management is bedoeld voor (senior) marketeers, brand managers, communicatie managers, strategen, adviseurs, product managers, business developers, commercieel directeuren en/of managers die verantwoordelijk zijn voor het commerciële beleid in organisaties in omgeving Drachten. U beschikt over een aantal jaren werkervaring en u bezit minimaal een HBO werk- en denkniveau. U wilt uw huidige kennis verbreden en verdiepen en wilt deze graag toepassen in de praktijk.
Onze docenten zijn bedreven in vraagstukken op het gebied van merkenbeleid, implementatiemanagement en brand management. Onze docenten verzorgen vanuit zowel theorie als praktijk hun colleges. Alle docenten in de opleiding zijn ervaren professionals, hoogleraar en/of vakdocent.
Klik hier voor een overzicht van het docentencorps.
Aanmelden kan op de locaties: Amsterdam, Arnhem, Assen, Breda, Den Bosch, Eindhoven, Enschede, Emmen, Groningen, Leeuwarden, Maastricht, Middelburg, Rotterdam, Utrecht, Venlo of Zwolle. De reguliere colleges worden gegeven van 15.00 uur tot 21.00 uur op een donderdag.
Via deze link vindt u alle collegedata behorende bij deze opleiding. Mocht u op een bepaalde datum niet kunnen: gemiste colleges kunnen te allen tijde worden ingehaald middels e-learning (dit zijn video-opnames van een recente klassikale opleiding, voorzien van slides en geluid). Dit biedt u extra flexibiliteit.
Het collegegeld voor de opleiding Tactisch Brand Management bedraagt € 1.790,- (ex-BTW). Dit bedrag is inclusief colleges, cursusmateriaal en literatuur. Cateringkosten en eventuele verblijfkosten zijn hierin niet meegenomen. De opleiding start vier keer per jaar: in februari, april, juni en november.
Wilt u zich inschrijven voor de praktijkopleiding Tactisch Brand Management in de omgeving van
Drachten?
Dat kan via deze link. Indien u nog vragen heeft en/ of een voorlopige reservering wilt maken, dan verzoeken we u deze naar ons te mailen op contact@nibaa.nl.