Blok 1: Strategie & Positionering

College 1 : Het totaaloverzicht, samenhang en onderlinge afhankelijkheden, van Strategisch Brand Management. De deelnemer leert om een goede strategie voor zijn of haar organisatie op te stellen.

  • Klantidentificatie
  • Identiteit van de organisatie, (missie, kernwaarden, kerncompetenties, merkwaarden, brandkey)
  • Aansturing en uitvoering van de organisatie
  • Marktbewerking / brand, sales, retentie
  • Visie ontwikkeling

College 2:  De volgende thema's staan centraal:

  • Aansluiting business-brand-communication strategy (het merk als middel om business doelen te bereiken)
  • Visie-missie-positionering (het onderlinge verband en wat verstaan wij eronder)
  • Brand positioning (de 23+1 tool obv emotional drives)
  • Relatie tussen brand positioning en brand portfolio resp. brand architecture (tool brandfan)
  • Merkactivatie (wat verstaan wij eronder, hoe benaderen wij dat thema, welke programma's etc.)



Vertrouwd door meer dan 5.000 toonaangevende bedrijven
Over NIBAAOpleidingslocatiesContact
Introcursus Branding
10
Algemene voorwaardenPrivacy Policy
Alle rechten voorbehouden. © 2021.
Privacy beleid
crossmenu