Tijdens de eerste drie blokken ligt de focus op het aanscherpen van uw vaardigheden. Daarnaast vindt er een kennisoverdracht plaats  die u kan ondersteunen bij het bereiken van uw implementatiedoelstellingen. Tijdens de leergang staat vooral de HOE-vraag centraal. Hoe vliegt u bepaalde projecten aan? en hoe krijgt u mensen mee? Waar moet u op sturen? etcetera. Blok 4 omvat het optionele bedrijfsbezoek waar inspiratie kan worden opgedaan.


Blok 1: Online branding en performance based marketing  
In college 1 staat online branding en performance based marketing centraal (aan de hand van diverse praktijkcases). Vragen die aan bod komen zijn o.a. Hoe zorg je ervoor dat je on- en offline je merk goed kunt managen? Hoe houdt je grip op je online imago en reputatie? Hoe implementeer je een online brandingstrategie en hoe analyseer je de performance? Tijdens college 2 staat vooral de hoe-vraag centraal. Hoe vlieg je bepaalde zaken aan, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee met je plannen? En welke vaardigheden zijn hierbij van belang?
  • College 1: Online brand management, reputatiemanagement, implementatie van digital branding strategie, performance based marketing, retargetting, meten en analyseren, (praktijkcases)
  • College 2: Hoe aanvliegen van projecten, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee, etc. (vaardigheden)

Blok 2: Content marketing, brand engagement en loyaliteit 
In college 3 staat content marketing en brand engagement centraal (aan de hand van diverse praktijkcases). Vragen die aan bod komen zijn o.a. Hoe kan een goede content marketing strategie worden opgezet? Hoe zorg je ervoor dat deze de doelgroep raakt? Wat komt er kijken bij online content marketing (seo-proof, aansluiten bij informatiebehoefte, etc). Tijdens college 4 staat vooral de hoe-vraag centraal. Hoe vlieg je bepaalde zaken aan, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee met je plannen? en welke vaardigheden zijn hierbij van belang?
  • College 3: Content marketing, brand engagement en loyaliteit (praktijkcases)
  • College 4: Hoe aanvliegen van projecten, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee, etc. (vaardigheden)

Blok 3: Social media strategie en online branding tools 
In college 5 staat social media strategie en online branding centraal (aan de hand van diverse praktijkcases). Vragen die aan bod komen zijn o.a. Hoe kan social media beter ingebed worden in de merk- en bedrijfsstrategie? Welke online tools en technieken kunnen er gebruikt worden om het merk verder uit te bouwen en welke online brandingprincipes kunnen hiervoor ingezet worden? Tijdens college 6 staat vooral de hoe-vraag centraal. Hoe vlieg je bepaalde zaken aan, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee met je social media plannen? en welke vaardigheden zijn hierbij van belang?
  • College 5: Social media strategie, implementatie in de organsatie, welke online tools en technieken, analyseren en meten,  (praktijkcases)
  • College 6: Hoe aanvliegen van social projecten, hoe werken bepaalde tools en systemen, hoe krijg je mensen mee, etc. (vaardigheden)

Blok 4: Bedrijfsbezoek (inspiratie)
Deze sessie kunt u optioneel bijwonen. Het bedrijfsbezoek is gepland ter inspiratie en aanvulling op het geleerde tijdens de leergang. Er wordt een bedrijf bezocht wat recent een succesvolle ‘brand’ implementatie heeft doorgevoerd en de resultaten graag met ons wil delen. Aan het einde van de bijeenkomst is er een rondleiding door het bedrijf en sluiten we de leergang officieel af met een borrel.
        • College 7: Bedrijfsbezoek (inspiratie)