Tijdens de eerste drie blokken ligt de focus op het aanscherpen van uw vaardigheden. Daarnaast vindt er een kennisoverdracht plaats  die u kan ondersteunen bij het bereiken van uw implementatiedoelstellingen. Tijdens de leergang staat vooral de HOE-vraag centraal. Hoe vliegt u bepaalde projecten aan? en hoe krijgt u mensen mee? Waar moet u op sturen? etcetera. Blok 4 omvat het optionele bedrijfsbezoek waar inspiratie kan worden opgedaan.


Blok 1: Merkconsistentie en alignment creëren en bewaken 
In college 1 staat het creëren  managen en bewaken van merkconsistentie centraal (aan de hand van diverse praktijkcases). Vragen die aan bod komen zijn o.a. Hoe ‘align’ ik het merk met andere activeiten in een organisatie? Hoe zorg je ervoor dat merkconsistentie gewaardborgd blijft? Wat leveren dit soort inspanningen op? Tijdens college 2 staat vooral de hoe-vraag centraal. Hoe vlieg je bepaalde zaken aan, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee met je plannen? en welke vaardigheden zijn hierbij van belang?
  • College 1: Brand alignment, merkconsistentie creëren, managen en bewaken (praktijkcases)
  • College 2: Hoe aanvliegen van projecten, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee, etc. (vaardigheden)

Blok 2:  Brand development, productontwikkeling en innovatie 

In college 3 staat brand development en innovation centraal (aan de hand van diverse praktijkcases). Vragen die aan bod komen zijn o.a. Hoe kan innovatie het merk verder helpen? Hoe kun je een merkgedreven innovatieproces creëren en hoe manage je dit? Hoe verhoog je de kans op succesvolle innovaties? Tijdens college 4 staat vooral de hoe-vraag centraal. Hoe vlieg je bepaalde zaken aan, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee met je plannen? en welke vaardigheden zijn hierbij van belang?
  • College 3: Brand development, productontwikkeling, innovatie en de rol van de ‘the cloud’ (praktijkcases)
  • College 4: Hoe aanvliegen van projecten, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee, etc. (vaardigheden)

Blok 3: Brand & customer experience management
In college 5 staat het creëren en managen van de customer experience centraal. Vragen die hier aan bod komen zijn: hoe vertaal je insights uit de customer journey map naar de praktijk? Hoe geef je uitvoering aan de CEM-strategie? Welke rol speelt branding en multichannel management hierbij? Tijdens college 6 staat vooral de hoe-vraag centraal. Hoe vlieg je bepaalde zaken aan, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee met je plannen? En welke vaardigheden zijn hierbij van belang?
  • College 5: Customer experience management, branding, multichannel management (praktijkcases)
  • College 6: Hoe aanvliegen van projecten, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee, etc. (vaardigheden)

Blok 4: Bedrijfsbezoek (inspiratie)
Deze sessie kunt u optioneel bijwonen. Het bedrijfsbezoek is gepland ter inspiratie en aanvulling op het geleerde tijdens de leergang. Er wordt een bedrijf bezocht wat recent een succesvolle ‘brand’ implementatie heeft doorgevoerd en de resultaten graag met ons wil delen. Aan het einde van de bijeenkomst is er een rondleiding door het bedrijf en sluiten we de leergang officieel af met een borrel.
    • College 7: Bedrijfsbezoek (inspiratie)