De derde dag van het T2B-programma zoomt in op trends binnen digital branding. De digitalisering die momenteel plaatsvindt is een grote uitdaging voor merken. De enorme toename van mediakanalen, in combinatie met het persoonlijker worden van merkrelaties, vragen om een andere branding aanpak. Deze sessie verschaft u de laatste trends op het gebied van digital branding. U verkrijgt de noodzakelijke kennis, vaardigheden én inzichten om een goede digitale merkstrategie op te zetten. Vragen die centraal staan, zijn:

  • Welke trends en ontwikkelingen zijn er op het gebied van digital branding?
  • Hoe kan ik via digital branding het merk versterken?
  • Welke online technieken kan ik gebruiken om mijn merk uit te bouwen?
  • Hoe kan ik social media beter inbedden in mijn merkstrategie?
  • Hoe meet ik de effectiviteit van mijn online inspanningen?

Learnings 

academiegebouw

De sessie Trends in digital brand management’ reikt u nieuwe inzichten en kennis aan. U bent op de hoogte van de  laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van digital branding. U krijgt nieuwe inzichten aan de hand van concrete praktijkcases en best practices. U brengt verdieping aan op uw bestaande kennis en verkrijgt nieuwe vaardigheden op het gebied van (digital) merkenbeleid.


Docent: Martijn Arts

academiegebouwMartijn Arts (1973): richt in 1996, tijdens zijn studie Industrieel Ontwerpen aan de Technische Universiteit Delft, het Internetbedrijf ZaPPWeRK op. Hij ontwikkelt websites voor onder andere VNU NV, TU Delft, Vrije Universiteit, Museum Boijmans van Beuningen, Intertoys en Shell. ZaPPWeRK groeit in vier jaar uit tot een bedrijf van ruim 25 man. In 2006 besluit Martijn met het bedrijf een nieuwe richting in te slaan. Na 10 jaar succes in Delft wordt ZaPPWeRK volledig onder-deel van Total Identity Group te Amsterdam en verandert de naam in Total Active Media. Martijn Arts is nu directeur van deze nieuwe organisatie. Binnen Total Identity adviseert Total Active Media in online strategieën, werkt deze uit in ontwerp en realiseert op basis hiervan concrete (online) communicatieve oplossingen die gebruikmaken van de interactieve media zoals internet, maar ook AV-, sociale- en mobiele kanalen. Voor een uitgebreider overzicht van het docentencorps, klik hier.


Lokatie, data en kosten

De reeks ‘Trends in Brands’ vindt plaats in Utrecht’.  Het programma start in september en kent 15 merksessies. U kunt op elk moment van het jaar instromen. De sessies vinden plaats op een donderdag en duren van 18.00 uur tot 21.00 uur. Het deelnamebedrag voor de complete reeks (15 sessies) bedraagt € 1.990,- (ex-BTW). U kunt ook een ‘strippenkaart’ nemen voor 10 of 5 sessies. Prijzen hiervoor zijn  resp. € 1.290,- en € 790,- (ex-BTW). Heeft u vragen of wilt u alvast een voorlopige reservering maken, mail ons: contact@nibaa.nl.