Uit diverse onderzoeken is gebleken dat het grootste deel van succesvolle ondernemingen voortdurend en op een continue basis aan marketingplanning werken. Het ontwikkelen van marketingstrategie is dan ook een dynamisch proces. Markten veranderen constant en marketingplanning leert hoe bedrijven hiermee om moet gaan. Dat neemt niet weg dat marketingplanning een ingewikkelde en tijdrovende bezigheid is, waar veel informatie en analytisch vermogen voor nodig is. Deze masterclass verschaft u de noodzakelijke kennis, vaardigheden én inzichten om een goed marketingplan samen te stellen en geeft u tevens inzicht in de praktijk van marketing/ merkenbeleid in de vorm van een brand journey bij een best-of-class-merk (Miele). Vragen die centraal staan, zijn:
Learnings
De masterclass 'Strategische marketingplanning; theorie en praktijk' reikt u nieuwe inzichten en kennis aan. Leert u actief (aan de hand van theorie en een brand journey) het geleerde te implementeren en er direct mee aan de slag te gaan. Brengt verdieping aan op uw bestaande kennis en brengt u nieuwe vaardigheden bij over het opzetten en implementeren van uw eigen strategische plan. U ziet tevens een voorbeeld van een succesvolle marketingimplementatie in de vorm van een brand journey bij een best-of-class-merk (Miele).
Onderwerpen
Lokatie, data en kosten
De masterclass 'Strategische Marketingplanning; theorie en praktijk' vindt plaats in het Inspirience Centre van Miele in Vianen (bij Utrecht). Het eerste college start om 09.00 uur en duurt tot ongeveer 12.00 uur. Na de lunch gaat het middagcollege weer verder rond 13.00 uur en duurt tot ongeveer 15.30 uur. Het inschrijfgeld voor de masterclass bedraagt € 395,- (ex-BTW). Actuele data van deze en andere masterclasses, vindt u hier.