Het managen van je (online) reputatie is meer dan alleen monitoren van negatieve berichten op social media en hierop inspelen. Of de zoekmachine resultaten schoonhouden van negatieve berichtgeving. Online is het steeds eenvoudiger om je mening te verkondigen over je organisatie en deze te delen met anderen. Deze user generated content biedt zowel kansen als gevaren voor organisaties om zowel actief een imago op te bouwen, dan wel reactief in te spelen op berichten van anderen. Deze masterclass verschaft u de noodzakelijke kennis, vaardigheden én inzichten om een goed reputatiebeleid voor je merk op te zetten en uit te voeren.Vragen die centraal staan, zijn:
Learnings
De masterclass Image & Reputation Management reikt u nieuwe inzichten en kennis aan. Leert u actief aan de hand van concrete praktijkcases het geleerde te implementeren en er direct mee aan de slag te gaan. Brengt verdieping aan op uw bestaande kennis en brengt u nieuwe vaardigheden bij over de implementatie van reputatiebeleid. En leert u hoe u uw plannen daadwerkelijk geïmplementeerd kunt krijgen.
Onderwerpen
Tijdens deze masterclass staat het bouwen, creëren en managen van het imago/ de reputatie centraal. Vragen die tijdens aan bod komen zijn: Hoe manage je de (online) reputatie? Hoe bouw je een gewenste reputatie op? Hoe kun je de perceptie sturen en hoe manage je de verwachting? Tijdens het avondcollege staat vooral de hoe-vraag centraal. Hoe vlieg je bepaalde zaken aan, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee met je plannen? En welke vaardigheden zijn hierbij van belang?
Lokatie, data en kosten
De masterclass 'Image & Reputation Management' vindt plaats in Utrecht. Het eerste college start om 15.00 uur en duurt tot ongeveer 17.45 uur. Na de pauze gaat het avondcollege wee verder om 18.15 uur en duurt tot ongeveer 21.00 uur. Het inschrijfgeld voor de masterclass bedraagt € 395,- (ex-BTW). Inschrijven kan via contact@nibaa.nl. Actuele data van deze en andere masterclasses, vindt u hier.