Om de hedendaagse consument voor je te winnen is een consistente merkervaring nodig, ongeacht het kanaal. Door je te verplaatsen in het oriëntatie- en aankoopproces van je klant, dit goed te analyseren en je touchpoints hier op aan te passen, kun je het aankoopproces verbeteren. Veel organisaties zijn inmiddels wel overtuigd dat de klassieke salesfunnel niet bestaat en dat het sociale web ervoor heeft gezorgd dat oriëntatie- en aankoopproces zijn veranderd. Deze masterclass verschaft u de noodzakelijke kennis, vaardigheden én inzichten om een goede brand & customer experience strategie op te kunnen stellen en uit te kunnen voeren. Vragen die centraal staan, zijn:
Learnings
De masterclass Branding & Customer Experience reikt u nieuwe inzichten en kennis aan. Leert u actief (aan de hand van theorie en concrete praktijkcases) het geleerde te implementeren en er direct mee aan de slag te gaan. Brengt verdieping aan op uw bestaande kennis en brengt u nieuwe vaardigheden bij over de implementatie van (digital) merkenbeleid en customer experience management. En leert u hoe u uw plannen daadwerkelijk geïmplementeerd kunt krijgen.
Onderwerpen
Tijdens de masterclass staat het creëren en managen van de customer experience centraal. Vragen die hier aan bod komen zijn: hoe vertaal je insights uit de customer journey map naar de praktijk? Hoe geef je uitvoering aan de CEM-strategie? Welke rol speelt branding en multichannel management hierbij? Tijdens het avondcollege staat vooral de hoe-vraag centraal. Hoe vlieg je bepaalde zaken aan, hoe werken bepaalde systemen, hoe krijg je mensen mee met je plannen? En welke vaardigheden zijn hierbij van belang?
Docent
Martijn Arts (1973): richt in 1996, tijdens zijn studie Industrieel Ontwerpen aan de Technische Universiteit Delft, het Internetbedrijf ZaPPWeRK op. Hij ontwikkelt websites voor onder andere VNU NV, TU Delft, Vrije Universiteit, Museum Boijmans van Beuningen, Intertoys en Shell. ZaPPWeRK groeit in vier jaar uit tot een bedrijf van ruim 25 man. In 2006 besluit Martijn met het bedrijf een nieuwe richting in te slaan. Na 10 jaar succes in Delft wordt ZaPPWeRK volledig onder-deel van Total Identity Group te Amsterdam en verandert de naam in Total Active Media. Martijn Arts is nu directeur van deze nieuwe organisatie. Binnen Total Identity adviseert Total Active Media in online strategieën, werkt deze uit in ontwerp en realiseert op basis hiervan concrete (online) communicatieve oplossingen die gebruikmaken van de interactieve media zoals internet, maar ook AV-, sociale- en mobiele kanalen.
Lokatie, data en kosten
De masterclass 'Branding & Customer Experience' vindt plaats in Utrecht. Het eerste college start om 15.00 uur en duurt tot ongeveer 17.45 uur. Na de pauze gaat het tweede college weer verder om 18.15 uur en duurt tot ongeveer 21.00 uur. Het inschrijfgeld voor de masterclass bedraagt € 395,- (ex-BTW). Inschrijven kan via contact@nibaa.nl. Actuele data van deze en andere masterclasses, vindt u hier.