Wat en hoe? NIBAA maakt state-of-the-art merkkennis toegankelijk en toepasbaar voor managers. Door middel van action learning, casuïstiek, best practices en het schrijven van een eigen paper zorgt NIBAA ervoor dat de opgedane kennis snel eigen wordt gemaakt zodat men op effectieve wijze nieuw beleid kan implementeren.  

NIBAA stelt in haar opleidingen het praktische nut en de toepassing van merkkennis centraal. Aan de hand van action learning-methodieken, casuïstiek, groepsopdrachten en het schrijven van een eigen paper, maakt u het geleerde snel eigen en kunt u er na afronding van uw opleiding direct mee aan de slag. NIBAA zet tijdens haar opleidingen ervaren professionals, hoogleraren en vakdocenten in en werkt onder andere samen met toonaangevende vakverenigingen, brancheorganisaties en onderwijsinstellingen. NIBAA is zodoende in staat om de meest actuele en kwalitatief hoogwaardige kennis aan te bieden.


Waarom? Onze opleidingen bieden u een ‘nieuwe kijk’ op merkvraagstukken en geven u heldere  inzichten, instrumenten en inspiratie om merkuitdagingen aan te gaan. Dit wordt mogelijk gemaakt door het toegankelijke, praktische en toepasbare karakter. 

NIBAA biedt unieke mogelijkheden voor degenen die op zoek zijn naar de volgende stap in hun carriere of een bepaalde ‘merkuitdaging’ aan willen gaan. De opleidingen zijn met name geschikt voor mensen die hun marketingkennis verder willen verrijken  en inspiratie willen opdoen voor hun dagelijkse ‘merkpraktijk’. Verder biedt NIBAA tot slot een uniek platform om nieuwe contacten op te doen, te netwerken, te discussieren en ervaringen uit te wisselen met gelijkgestemden uit het vakgebied.


Voor wie? De opleidingen zijn bedoeld voor managers die verantwoordelijk zijn voor het marketing/ commerciele beleid in organisaties.

De opleidingen en leergangen zijn bedoeld voor managers en executives die verantwoordelijk zijn voor het marketing/ commerciele beleid in ondernemingen of instellingen. Onze opleidingen zijn gericht op ervaren managers en professionals die regelmatig in aanraking komen met merk- en marketingvraagstukken en hun kennis op dit gebied willen verdiepen en verrijken. Voorbeelden van functies zijn: brandmanager, marketingmanager, merkstrateeg, communicatiemanager, designmanager, salesmanager, commercial directeur, eigenaar, etcetera. Verder zijn de leergangen geschikt voor mensen van bureauzijde zoals client service directors, communicatieadviseurs, senior consultants, account directors, etcetera. Deelnemers hebben normaliter minimaal vijf jaar relevante werkervaring en zijn werkzaam in een senior management positie. Het gemiddelde (voor)opleidingsniveau is HBO+ of WO. Voorbeelden van bedrijven van onze deelnemers zijn hier opgenomen.