Vragen die tijdens dit blok centraal staan, zijn: Hoe zorg je ervoor dat strategie en positionering goed op elkaar aansluiten? Hoe kan er gebouwd worden aan een sterk merk? Hoe kan er echte toegevoegde waarde worden geleverd. Andere vragen zijn: Welke digital trends zijn er op het gebied van design? Hoe kan de merkidentiteit online worden doorvertaald? Hoe gaan visual identity en social media samen? Hoe vlieg je dit soort trajecten aan?

  • College 17: Identiteitsmanagement, merkconsistentie creëren
  • College 18: Implementatie alignmentprojecten, systemen en mensen
  • College 19: Imago building, verwachting- en reputatie management
  • College 20: Implementie reputatieprojecten, systemen en mensen
  • College 21: Merkidentiteit, designmanagement en designprocessen
  • College 22: Implementatie designprojecten: systemen en mensen
  • College 23: Brand Journey bij een Best-of-Class merk.
  • College 24: Casuïstiek en onder begeleiding werken aan het designplan.
  • College 25: Casuïstiek en onder begeleiding werken aan het designplan.

Klik hier voor meer informatie over: