Vragen die tijdens dit blok centraal staan, zijn: Hoe zorg je ervoor dat strategie en positionering goed op elkaar aansluiten? Hoe kan er gebouwd worden aan een sterk merk? Hoe kan er echte toegevoegde waarde worden geleverd. Hoe ‘align’ ik het merk met andere activeiten in een organisatie? Hoe zorg je ervoor dat merkconsistentie gewaarborgd blijft? Hoe kan digital-, design- en reputatiebeleid strategisch ingebed worden in de organisatie? Hoe vlieg je dit soort trajecten aan?

  • College 10: Trends, ontwikkelingen, design strategy, merkmodellen
  • College 11: Merkidentiteit, merkwaarden, marketingcommunicatie
  • College 12: Online design mgt, visual identity, online communicatie
  • College 13: Digital branding, online reputatie mgt, meten en bijsturen.
  • College 14: Customer experience, branding, multichannel management
  • College 15: Hoe aanvliegen van projecten, systemen en mensen
  • College 16: Brand Journey bij een Best-of-Class merk.

Klik hier voor meer informatie over: