Vragen die tijdens dit blok aan bod komen, zijn: Welke concepten op het gebied van strategisch-, marketing- en design management zijn er? Welke businessmodellen zijn er, welke perspectieven en hoe zijn bepaalde inzichten te gebruiken? Andere vragen zijn: Welke insights en concepten kunt u gebruiken bij het veranderen (cq design-driven maken) van de organisatie ? Welke cultuuraspecten spelen een rol hierbij en welke modellen zijn er op het gebied van internal branding? Welke leiderschapskwaliteiten zijn nodig bij verandertrajecten en wat kunnen we leren van design leaders op dit vlak?

  • College 1: Strategisch management, perspectieven en paradoxen, business- , marketing- en designconcepten
  • College 2: Industry context, markets & resources, business-, corporate- en networklevel strategy
  • College 3: Cultuuraspecten, organisatiestructuur, verandermanagement, change en design concepten
  • College 4: Internal branding, design leadership issues, insights, modellen en kenmerken design leaders
  • College 5: Design equity, design-driven-change, value creation, design management, designbeleid en -strategie
  • College 6: Design leadership modellen, kenmerken en inzichten design leaders, implementatieaspecten
  • College 7: Brand Journey bij een Best-of-Class merk
  • College 8: Casuïstiek en onder begeleiding werken aan uw designplan.
  • College 9: Casuïstiek en onder begeleiding werken aan uw designplan.

Klik hier voor meer informatie over: