Vragen die tijdens deze module aan bod komen zijn o.a. Hoe ‘align’ ik het merk met andere activeiten in een organisatie? Hoe manage je de (online) reputatie? Hoe bouw je een gewenste reputatie op? Hoe ontwerp je een goede designstrategie en hoe manage je het totale designproces. Centraal in deze module staat het werken aan je eigen vaardigheden om dit soort trajecten goed uit de verf te laten komen.

  • College 17: Identiteitsmanagement, merkconsistentie creëren
  • College 18: Implementatie alignmentprojecten, systemen en mensen
  • College 19: Imago building, verwachting- en reputatie management
  • College 20: Implementie reputatieprojecten, systemen en mensen
  • College 21: Merkidentiteit, designmanagement en designprocessen
  • College 22: Implementatie designprojecten: systemen en mensen
  • College 23: Brand Journey bij een Best-of-Class merk.
  • College 24: Casuïstiek en onder begeleiding werken aan het brandplan.
  • College 25: Casuïstiek en onder begeleiding werken aan het brandplan.

Klik hier voor meer informatie over: