Vragen die tijdens dit blok aan bod komen, zijn: Welke concepten op het gebied van strategisch-, marketing- en brand management zijn er? Andere vragen zijn: Welke insights en concepten kunt u gebruiken bij het veranderen (cq brand-driven maken) van de organisatie ? Welke cultuuraspecten spelen een rol hierbij en welke modellen zijn er op het gebied van branding en leadership? Welke leiderschapskwaliteiten zijn nodig bij verandertrajecten en wat kunnen we leren van brand leaders op dit vlak?

  • College 1: Strategisch management, perspectieven en paradoxen, business- , marketing- en brandconcepten
  • College 2: Industry context, markets & resources, business-, corporate- en networklevel strategy
  • College 3: Cultuuraspecten, organisatiestructuur, verandermanagement, change en merkconcepten
  • College 4: Internal branding, brand leadership issues, insights, modellen en kenmerken brand leaders
  • College 5: Creatie van brand equity, merkmeerwaarde, brand value, brand building en merkstrategie
  • College 6: Brand leadership modellen, kenmerken en inzichten brand leaders, implementatieaspecten
  • College 7: Brand Journey bij een Best-of-Class merk
  • College 8: Casu├»stiek en onder begeleiding werken aan uw brandplan.
  • College 9: Casu├»stiek en onder begeleiding werken aan uw brandplan.

Klik hier voor meer informatie over: