De MBA-opleiding is bedoeld voor ambitieuze managers en marketing- en communicatieprofessionals die zich diepgaand willen ontwikkelen op het gebied van strategisch brand management binnen een brede bedrijfskundige context. U wilt nieuwe betekenis toevoegen aan uw bestaande bedrijfskundige en merkstrategische kennis. U beoogt verder nieuwe inzichten en bekwaamheden te ontwikkelen waarmee u merk- en organisatievraagstukken beter kunt beantwoorden. U wilt tevens uw leiderschapsrol tot een hoger niveau brengen.

Toelatingsvoorwaarden

U heeft een HBO- of academische opleiding afgerond binnen het brede gebied van bedrijfskunde, management of economie, aangevuld met minimaal 2 jaar relevante werkervaring. Als u geen HBO-diploma heeft, maar zich op andere manier heeft ontwikkeld tot HBO-werk-en denkniveau op het gebied van economie en bedrijfskunde, dan verzoeken wij u dit bij ons kenbaar te maken. Een intakegesprek kan vervolgens dienst doen om uw toelating mogelijk te maken.

Studiepunten en certificaten

De gehele MBA-opleiding bestaat uit zes modules die ook apart gevolgd kunnen worden. In- en uitstappen per module is mogelijk. Elke module wordt afgesloten met een certificaat. Certificaten en bijbehorende studiepunten kunnen gestapeld worden en toegang geven tot het afstuderen voor het diploma met de titel Master of Branding (MOB).