Een opleiding over online marketing, digital marketing en brand management, internetmarketing, communicatie management of merk management wordt onder andere aangeboden door het NIBAA Institute in Utrecht. De opleiding online marketing, leergang of cursus brand management vindt plaats in het Academiegebouw van de Universiteit Utrecht. Sprekers geven in diverse masterclasses acte de presence over onderwerpen als digital marketing, online marketing, internetmarketing, branding, communicatie, design, positionering, strategie, reputatie management en brand management.


Online Marketing (Post-HBO) (4 mnd, 13 colleges), Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Strategisch Brand Management (2 mnd, 7 colleges), Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Digital Brand Management (2 mnd, 7 colleges), Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Social Media & Branding (2 mnd, 7 colleges), Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Brand Development & Innovation (2 mnd, 7 colleges), Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Image & Reputation Management (2 mnd, 7 colleges), Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Content Marketing & Brand Engagement (2 mnd, 7 colleges), Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Brand & Customer Experience Management (2 mnd, 7 colleges), Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Meer kennis en informatie hierover kunt u verkrijgen tijdens een proefcollege of informatiebijeenkomst bij NIBAA Institute in Utrecht. U kunt kiezen voor informatiebijeenkomsten over de leergangen: online marketing, strategisch brand management, identy & design, digital brand management, social media en branding, brand development en innovation. Thema’s die hierbinnen behandeld worden zijn:

Merkidentiteit, online marketing, positionering, digital marketing, merk, strategie, marketing, internetmarketing, brand identity, merkarchitectuur, branding, brand portfolio, merkmeerwaarde, merkwaardecreatie, design management, brand equity, brand building, internal branding, merkwaarden en diverse merkconcepten.