Een opleiding customer experience management of band experience management wordt u aangeboden door NIBAA Institute in Utrecht. De opleidingen, leergangen en cursussen customer experience management vindt plaats in het Academiegebouw van de Universiteit Utrecht. Klantbeleving, multichannel marketing, brand experience en customer management zijn sleutelbegrippen hierbij. Sprekers geven in diverse masterclasses acte de presence over onderwerpen als brand experience, merkbeleving, branding, customer experience, communicatie, design, positionering, strategie, reputatie management en brand management. De eerstvolgende programma’s die van start gaan zijn:


Branding & Customer Experience Management (2 mnd, 7 colleges), start: januari, maart en september, Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Strategisch Brand Management (2 mnd, 7 colleges), start: januari, maart en september, Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Digital Brand Management (2 mnd, 7 colleges), start: januari, maart en september, Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Social Media & Branding (2 mnd, 7 colleges), start: januari, maart en september, Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Brand Development & Innovation (2 mnd, 7 colleges), start: januari, maart en september, Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Brand Identity & Design Management (2 mnd, 7 colleges), start: januari, maart en september, Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Image & Reputation Management (2 mnd, 7 colleges), start:januari, maart en september, Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Content Marketing & Brand Engagement (2 mnd, 7 colleges), start: januari, maart en september, Universiteit Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Meer kennis en  informatie hierover kunt u verkrijgen tijdens een proefcollege of informatiebijeenkomst bij NIBAA Institute in Utrecht. U kunt kiezen voor informatiebijeenkomsten over de leergangen: customer experience management, strategisch brand management, identy & design,  digital brand management, social media  en branding, brand development en innovation. Thema’s die hierbinnen behandeld worden zijn:

Merkidentiteit, customer experience, branding, positionering, merk, strategie, marketing, brand identity, merkarchitectuur, branding, brand portfolio, merkmeerwaarde, merkwaardecreatie, design management, brand equity, brand building, internal branding, merkwaarden en diverse merkconcepten.