Een opleiding brand management

of merkmanagement wordt u aangeboden door NIBAA Institute in Utrecht. De opleidingen leergangen en cursussen brand management vindt plaats in Utrecht. Sprekers geven in diverse masterclasses acte de presence over onderwerpen als branding, communicatie, design, positionering, strategie, reputatie management en brand management. De eerstvolgende programma’s die van start gaan zijn:


opleiding brand managementStrategisch Brand Management (2 mnd, 7 colleges),  Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


marketingDigital Brand Management (2 mnd, 7 colleges), Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


designSocial Media & Branding (2 mnd, 7 colleges), Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


reputatieBrand Development & Innovation (2 mnd, 7 colleges), Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


imagoBrand Identity & Design Management (2 mnd, 7 colleges), Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


digitalImage & Reputation Management (2 mnd, 7 colleges), Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


contentContent Marketing & Brand Engagement (2 mnd, 7 colleges), Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


opleiding brand managementBrand & Customer Experience Management (2 mnd, 7 colleges), Utrecht. Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Meer kennis en  informatie hierover kunt u verkrijgen tijdens een proefcollege of informatiebijeenkomst bij NIBAA Institute in Utrecht. U kunt kiezen voor informatiebijeenkomsten over de leergangen: strategisch brand management, identy & design,  cursus brand management, social media  en branding, brand development en innovation. Thema’s die hierbinnen behandeld worden zijn: Merkidentiteit, positionering, merk, strategie, marketing, brand identity, merkarchitectuur, branding, brand portfolio, merkmeerwaarde, merkwaardecreatie, design management, brand equity, brand building, internal branding, merkwaarden en diverse merkconcepten.