Veel organisaties zullen radicaal moeten vernieuwen en innoveren om binnenkort nog een reden van bestaan te hebben. Technologische ontwikkelingen op digitaal en mobiel vlak zorgen ervoor dat mensen organisaties niet of veel minder nodig hebben. Ondanks verschillende interessante initiatieven blijft de echte verandering in de meeste organisaties nog uit. Er is daarom een grote behoefte aan wat ik noem ‘digitaal leiderschap’. Gepassioneerde ondernemers, managers en professionals die de impact van digitale technologie tot in de kern doorgronden, deze kunnen vertalen naar de eigen praktijk en daarmee toegevoegde waarde bieden voor de klanten, medewerkers en zichzelf. Al enige tijd ben ik bezig met de vraag wat iemand een ‘digitale leider’ maakt. Het resultaat van deze zoektocht is te volgen via Twitter (#digitalleadership) en wordt binnen enkele maanden gebundeld in een (e)boek.


Brand Leadership (2 maanden, 8 colleges), start: 31 okt 2013, Universiteit Utrecht, kosten € 1.890,- (excl. BTW). Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Design Leadership (2 maanden, 8 colleges), start: 31 okt 2013, Universiteit Utrecht, kosten € 1.890,-  (excl. BTW). Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Digital Leadership (2 maanden, 8 colleges), start: 31 okt 2013, Universiteit Utrecht, kosten € 1.890,-  (excl. BTW). Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Reputation Leadership (2 maanden, 8 colleges), start: 31 okt 2013, Universiteit Utrecht, kosten € 1.890,-  (excl. BTW). Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Innovation Leadership (2 maanden, 8 colleges), start: 31 okt 2013, Universiteit Utrecht, kosten € 1.890,-  (excl. BTW). Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.


Customer Leadership (2 maanden, 8 colleges), start: 31 okt 2013, Universiteit Utrecht, kosten € 1.890,-  (excl. BTW). Klik hier om meer te lezen of schrijf u hier direct in.