Tijdens het eerste blok worden trends op het gebied van (online) merkenbouw behandeld. Tijdens blok 2 worden trends en ontwikkelingen op het gebied van brand- en customer experience uitgediept. Tijdens blok 3 komen de trends op het gebied van (digital) brand engagement en merkloyaliteit aan bod.  


Blok 1: Trends in Brand Strategy en Online Brand Management

De kernvraag die tijdens dit blok centraal staat is: Welke trends zijn er gaande op het gebied van merkenbouw. Onderwerpen: (digital) brand positioning, online marketing, social media, image building en design insights.

Sessie 1: Trends in brand positioning en (digital) communication
Majorie Dijkstal (Merkstrateeg) – 12 september 2013 – Utrecht (Lees meer)

Sessie 2: Trends in social media en online marketing
Paul Blok (Paulblok.com)  – 26 september 2013 – Utrecht (Lees meer)

Sessie 3: Trends in digital brand management  –
Martijn Arts (Total Active Media)  – 10 oktober 2013  – Utrecht (Lees meer)

Sessie 4: Trends in design & identiteitsmanagement
Joke van Beek (DMN)- 7 november – Utrecht (Lees meer)

Sessie 5: Trends in image building en brand perception
Erik Schoppen – 28 november 2013 – Utrecht (Lees meer)


Blok 2: Trends in Brand Experience Management
De kernvraag die tijdens dit blok centraal staat is: Welke trends zijn er gaande op het gebied van brand- en customer experience management? Onderwerpen die aan bod komen zijn: customer experience management, internal branding, online branding, brand leadership strategies en brand experience management.

Sessie 6: Trends in Change Management en Internal Branding –
data volgen  Utrecht (Lees meer)

Sessie 7: Trends in strategies towards Brand Leadership –
data volgen – Utrecht (Lees meer)

Sessie 8: Trends in Brand Experience Management
data volgen – Vianen (Lees meer)

Sessie 9: Trends in Online Marketing en Social Media  –
data volgen – Utrecht (Lees meer)

Sessie 10: Trends in online brand management –
Data volgen – Utrecht (Lees meer)


Blok 3: Trends in Brand Engagement en Brand Loyalty

De kernvraag die tijdens dit blok centraal staat is: Welke trends zijn er gaande op het gebied van brand engagement en loyalty. Onderwerpen die aan bod komen zijn: merkloyaliteit, content marketing, (online) reputatie management, brand engagement, etcetera.

Sessie 11: Trends in brand engagement en reputatiemanagement
Data volgen – Utrecht (Lees meer)

Sessie 12: Trends in Design Management, Visual identity & Loyalty
Data volgen –  Utrecht (Lees meer)

Sessie 13: Trends in Social CRM en Customer Experience
data volgen- (Lees meer)

Sessie 14: Trends in ….. volgt binnenkort 
Data volgen (Lees meer)

Sessie 15: Trends in ….. volgt binnenkort 
Data volgen- (Lees meer)


Lokatie, data en kosten

academiegebouwDe reeks ‘Trends in Brands’ vindt plaats in Utrecht’.  Het programma start in september en kent 15 merksessies. U kunt op elk moment van het jaar instromen. De sessies vinden plaats op een donderdag en duren van 18.00 uur tot 21.00 uur. Voor actuele data, klik hier. Het deelnamebedrag voor de complete reeks (15 sessies) bedraagt € 1.990,- (ex-BTW). U kunt ook een ‘strippenkaart’ nemen voor 10 of 5 sessies. Prijzen hiervoor zijn  resp. € 1.290,- en € 790,- (ex-BTW). Heeft u vragen of wilt u alvast een voorlopige reservering maken, mail ons: contact@nibaa.nl.