Wilt u op de hoogte blijven van alle relevante en actuele trends en ontwikkelingen op het gebied van brand management en digital marketing? En wilt u hier ook de nodige flexibiliteit in behouden zodat u kennis bij kunt tanken op momenten die u uitkomen? Dat kan vanaf september met het nieuw Trends-in-Brands programma.

Het programma levert u vernieuwende inzichten, kennis en vaardigheden op en u blijft bij op alle relevante merkonderwerpen. Gedurende het jaar wordt een programma aangeboden bestaande uit 15 inspirerende merkgerelateerde sessies. Deze sessies zijn speciaal bedoeld voor (online) brand- en marketingprofessionals die graag op de hoogte willen blijven en tevens  de diepte in willen gaan. Gedurende het jaar kunt u afhankelijk van uw voorkeur 5, 10 of 15 sessies bijwonen door middel van het ”strippenkaart’ principe.


Learnings 

Het Trends in Brands programma reikt u nieuwe merkinzichten en kennis aan. U blijft op de hoogte van de nieuwe trends en ontwikkelingen op het gebied van brand management en digital marketing. U leert actief aan de hand van concrete praktijkcases het geleerde te implementeren en er direct mee aan de slag te gaan. Brengt verdieping aan op uw bestaande kennis en brengt u nieuwe vaardigheden bij over de implementatie van (online) merkbeleid. Tot slot levert het u een certificaat en een  hoop waardevolle contacten op.


Onderwerpen van het programma

De reeks ‘Trends in Brands’ bestaat uit de volgende drie blokken van elk vijf sessies: (1) Trends in Brand Strategy & Brand Management (positioning, communication, digital branding) – (2) Trends in Brand Experience Management (branding en customer experience) – (3) Trends in Brand Engagement en Brand Loyalty (loyalty, content marketing, engagement). Twee keer per jaar vindt er een ‘brand journey’ plaats waarbij het onderwerp van de dag op locatie bij een best-of-class merk verder wordt uitgediept. Voor actuele data en nadere uiteenzetting van de sessies, klik hier


Voor wie is deze reeks geschikt?

De reeks Trends in Brands is bedoeld voor (senior) marketeers, brand managers, communicatie managers, strategen, adviseurs, product managers, business developers, commercieel directeuren en/of managers  die verantwoordelijk zijn voor het commerciële beleid in organisaties. U beschikt over een aantal jaren werkervaring en u bezit minimaal een HBO werk- en denkniveau. U wilt uw huidige kennis verbreden en verdiepen en wilt deze graag toepassen in de praktijk.


Lokatie, data en kosten

De reeks ‘Trends in Brands’ vindt plaats in Utrecht’.  Het programma start in september en kent 15 merksessies. U kunt op elk moment van het jaar instromen. De sessies vinden plaats op een donderdag en duren van 18.00 uur tot 21.00 uur. Voor actuele data, klik hier. Het deelnamebedrag voor de complete reeks (15 sessies) bedraagt € 1.990,- (ex-BTW). U kunt ook een ‘strippenkaart’ nemen voor 10 of 5 sessies. Prijzen hiervoor zijn  resp. € 1.290,- en € 790,- (ex-BTW). Heeft u vragen of wilt u alvast een voorlopige reservering maken, mail ons: contact@nibaa.nl.